Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Dopady udržateľnej produkcie potravín na konečného spotrebiteľa
Bánová, Kristína
Diplomová práce se zaměřuje na dopady udržitelné produkce potravin na konečného spotřebitele. Cílem je identifikace chování spotřebitele při nákupu potravin z udržitelné produkce a zjištění faktorů a motivů, které ho ovlivňují. K naplnění cíle byla vypracována analýza trhu udržitelné produkce potravin, která odhalila zlepšující se tendenci v nárůstu ekologického zemědělství a přístupu producentů. K poznání chování spotřebitelů a identifikace faktorů a motivů proběhlo dotazníkové šetření, které zjistilo, že i přes pozitivní přístup k udržitelnosti je pro většinu spotřebitelů rozhodujícím faktorem cena. Na základě těchto zjištění byla formulována doporučení pro producenty a spotřebitele.
Heuristiky v rozhodování spotřebitelů na trhu udržitelných potravin
Kučerová, Anna
Udržitelnost a udržitelné potraviny jsou čím dál tím více ve společnosti diskutovaným tématem. Jejich důležitost se zvyšuje kvůli ochraně životního prostředí, které je vlivem potravinového průmyslu ničeno. Diplomová práce byla vytvořena za cílem vytvoření správné marketingové komunikační strategie, k propagaci trvale udržitelných potravin v České republice. Cíle bylo dosaženo pomocí analýzy dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 750 respondentů (n=750). Na základě jejich odpovědí vznikla marketingová doporučení pro zvýšení prodeje udržitelných potravin, které byly podpořeny behaviorálními teoriemi spotřebitelského chování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.